NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Monday, January 30, 2012

Slmat Pengantin Baru =)

bile smpai jer hujung bulan maka2 nye akn byk lah jempotan / undngan kahwen... xterkecuali gak aku.... spe gak tanak p lau pat mkn free =p heeeeee tp kali nie bukn jer untuk isi perot tp dgn ikhls atie balik sbb adik aku kwen... mendoakn  yg terbik buat kedua pengantin yg cute n comel ini... hahaha tp aku agk rgu2 jugk... pndai ke adik aku nie msak???? hahaha xpenh plak aku tgok die msak walaupon die penh keje otel dlu2 kala... tetttttttttttttt... waaa mkin mtng aku tgok die... tp akk die nie still keknak g.... muda ma aku =p hahahaha tp sblom 2 aku nk perbtolkn statemnt aku dsnie... die bkn adik kndung aku lorh.... adk angkt aku =p n my luvly kazennnn.... xsngke... dak2 ingusan dlu dah jdi hak owg... xpat lah nk ngajak die kuar g pasnie... heeeee.... slmt pngantin bru nadya...



 pengapit sandaran... chan n wien2 =p



my bez fwiend... zurin... 



pengantin baru... =)



 nadya & arif.... smoga bahagia slaloo....



 time majlis berinai =)



hee sempat g kami bergmbar... hebt kan???

No comments: