NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, January 20, 2012

Epie CNY (^,^)

salam n camat pgi sume (^,-)... yeeeahhh isnin nie CNY... kowg xp mne2 ke??? hikhikhik... yela cutie kn panjang... ke kowg abizkn mse tuk brehat n tdo sepuas atie mcm dak umah aku... lalalalala~ cutie 4 arie nie agak panjng gak lah kn... dptlah kite nk spend time wit lurvely pamily n lurvely Chenta atie =p heeeeeee tp cutie yg panjng pown aku ttp ase xpuas... yela... mse kat umah akn trpkir tuk siapkn keje yg melambak2 kt opiz. aduhaiii.... giler kerjya btol aku nie... dpt2 arie 2 aku p audit n tgok mcm mne audit pasal bidang keje aku kene tembak tros ase takut lak... coz tahun nie aku dah kne ready tuk audit... boss aku ktalah... hope xjdi... giler... gerun siot tgok owg kene soal sgala... ohhh tidakkkkkk... oke3 aku tanak cite sal keje.. aku nk cite sal CNY nie sbnarnye... apelah kan...

erm CNY thun nie xde ape pown aku nk buat n xp mne2 pown cume balik kg jer lah kn.. slame nie kalau CNY aku heran ape kn... bukn ade relate nan aku pown... n yang penting xde mkne pown kt aku... 2 before nie lah kn... tp stelah aku terjebak keje nan company cina nie kn... hahahaha aku brasa sungguh indah idop ini... huhu smpai aku ta larat da nk telan buah limau... hahahah... =p walau pon aku bukn lah ow cina tp kmi still dpt buah limau... compny bg n yang paling wat aku bhagia bile poket jdi tebal smula apabila duet gaji da abiz.... sbb ape??? kmi dpt bonus n angpaw la kn.... AKU SAYANG BOSS AKU =p hahahahaha... 

dah 2 pulak... last keje smalam... sume mcm epie2 jer... yelah msing2 dpt bonus... bank jan cite la.. penuh kowt... abiz jer keje msing2 aku tgok tros p terjah kdai makn n bershopping sgala... huh... hebat x hebat lah kn... skunk aku brsyukur nan keidopan aku... =) dan aku pcya tiap owg ade rzeki msing2.. alhamdulilah =) tq ALLAH....

No comments: