NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Monday, January 16, 2012

ira chan n miela chan chan

hari yg cerah kini telah tiba... lalalala =p yeahhhhhhhhh... pepagi aku da bgun awl sbb xsbo2 nk kuar nan mbr aku... horeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... nk p mid mbeli belah n sopink2 sgala... lme dah xjumpe mila chan.. skali skala kuar syok gak... huhu.... dlu2 kat U p mane2 pown sme2... nie bile memasing da keje... huh nk nmpk byg pown sush... so nk jdikn cite.... kmi mula plan tuk kuar bersme2... bende yg xdrancng salunye akn jdi... n akhirnye kmi redah mid stelah aku mnggu slme sejam.. hampeh ko mel =p hahaha...



bende yg paling aku suke giler... yong tau fu =) nyumi2
tp bf sy salu xsuke sy mkn nyer =( huhuhu



mila bajet menawan la 2.. hahaha peacee




sekali skala pekena secret  dap jugak ye x??? 





sumilkn sy... mude n cute =p tetttttt




wahhhhhh.... yang nie aku pown xtaulah tomyam ke hape...
tp sedappppp =)


tamat sudah penjelajahan kmi tok 1 arie nie...
moga2 jumpe lg =) daaaaa

No comments: