NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Thursday, January 5, 2012

Bile aku dapt GAJI... lalalal =)

semekom.... =) yeahhhhhhhh xbyk pown nk coret... cume trlalu suke sbb esok aku pat gaji.. huhuhu... yesss msyuk aku wat seketika... tettttttttttt.... bile da dpt gaji byk la bnde nk pkir kn.... mse xpat gaji, mcm2 plan konon nk jimat cermat n kumpul wit byk2... harapan lah kan... lau dpt gaji jer tros ilang ingatan wat sementara... itu dinamakn mata duitan... hahahaha mksodnye manusia bile pat duit mmg xingt dunia dah lah... opzzzz... bukn mnusia tp aku.. lalalala... mcm mahathir kta... melayu mudah lupe =p

yg patut didahulukan akhirnye hnye tinggal kenangn =p adoiaiiiiiiiii... yg aku suke sgt 2 sbb ape??? yelah.. owg len sume dah hbz gaji, aku plak dok bru pat gaji... =D kagum giler x???? hahahah... biase lah aku nie kn pekeje kilang.... opzzz aku hnye pekeje kilang tp bukn operator kilang k.... lau operator pown ape slh nye... cunn.... (harem jadah puji dri sendri) bukkkkkk =p

ermmm sejak2 aku da keje nie... khidupan aku mula brubah... yelah owg kta brsush2 dhulu dan senang2 kmudian.... senang ke??? xde ar senang tp epie... bahagia n ceria.... waaaaaaaaa aku suke3.... aku syg gak gagak2 itam sbb aku epie lah nan kengkwn aku nie... alhmdulilah kmi berjya... syukurr =)

2 jer lah... xde bende dah nk di petuliskan...

salam... ieyra chan

No comments: