NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, February 17, 2012

Bawa D!r!...

ermm... dah tengah arie... n aku da confirm ta balik kg... aku pown da kol akdemi tok stop blaja mandu.. malaz... n aku belom nk blaja lg pown... ptg nie haziq plak ambik aku... knduri arwah pk teh... dripda srbotkn dri bgoz aku gerak p umah die... mcm xpcye dah 40 arie upenye pkteh p... mksodnye atok dah 80 arie.. pejam celik pejam celik... bnde yg kite sngke bru lg rupenye dah mkin lme tggalkn kite... hope sumenye bjln dgn lncar...

haziq plak aku nmpk die mkin ok n tenang... mula kluar dr bilik... aku ase lega bile die adik bradik dah boleh brbual mcm biase n xsedih2 lg... ape ye aku nk bwak tuk diowg??? hurmmmmmm...b4 2... kene lipat baju n kemas umah dlu... =) bile da cutie nie mlz btol ase nk start keje arie isnin... ksimpulan nye benti jer keje =p hahaha

No comments: