NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, January 20, 2012

Disebalik tabir si rumpot teki@ira can

salam... aku ialah seorng yg sgt asik nonton pilem2 indon... n dr situ jugak lah aku mndpt nme si rumpot teki... dan aku suke kn shin chan... sbb 2 aku brnme ira chan.... =p walaupon shin chan agk kurng hajer nan emak die tp aku suke kartun die.. heeeeeeee xde ape yg hebt tok di cite kn sal aku... jugk sowg mnusia yg xsmpurna mcm owg len... aku mnangkap gamba tok koleksi sndri... aku lahir bulan 2... aku hnye cept melenting n baran pda owg yg btol2 rapat nan aku...  tidak pda owg yg hnye ade skejap dlm idop aku... agak brdikari n suke mncri teman... tidak suke jugk brmusuh... lebih suke tuk memendam rse dr membentngkan ape yg trbuke dlm atie.. wah kalah2 alaf 21 plak kn =p ape pown aku... aku ttp aku... ira can n rumpot teki...


 UITM di atie ku... =)



 ade aku kesah lau aku nk ambik gambe =p



 model jam tangan cap ira can =)



Pekerja yg berdedikasi... (Konon)



 Sopan x si rumpot teki....



 Si SUFIRA... =) wibbiw bagiiiiiiii



sya lah si rumpot teki...


sekian... <3 <3 <3

No comments: