NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Tuesday, January 3, 2012

azam 2012

salam... =) yup tahun 2011 bru jer p tinggalkn kite n byk giler ar kenangn pahit manis thun 2011... dan skunk muncul plak 2012... ape kwg nyer azam??? agak2 brkobar2 x kowg nk capai hajat memasing??? ermm tahun nie dekt stahun aku n si die.. tp aku belom simpan ape2 azam pown taon nie... nk simpan azam tuk pastikan hubungn kitowg aman.. erm entahlah.. myb msing2 keras kpala...hubugan kitowg??? bla bla bla.. kucar kacir.. susah ar nk pastikan ribot n tanfan xmlnda coz aku nie kdg2 xmluahkn ape yg sebetolnye... dok sibuk meluahkn benda yg tersirat dr tersurt.... hahahaha.... =p 2 lah dah biase dpt laki seniman zmn higusan dlu.. aduhhhhh... n skunk dpt laki yg kne brteros terng sgala bru boley paham.. owhhh apakah???? never mind... aku bukn owg yg xngaku salah silap... yup aku mmg byk silap.. dalam hubungn kmi n sgalanye lah... mungkin sbb sejrah lame aku jdi cm nie.... huh paham2 la kn pompuan... simpan dlm2 sgt.... skunk aku hnye ade belog nie tuk aku meluah sgala.. aku xpkir gerangn owg yg membce nyer tp aku meluahkn tiap ape yg ade dlm atie aku... pzie.. aku ngt agie time die kta aku ego... trlalu smpan ape yg terbuku kt atie aku.... smpai satu mse atie akn menjdi keras dan tempias nyer mmg sush nk dimusnahkn...

dan skunk... klu die tgok aku... aku ase die akn snyap.. sbb aku dah mnjdi owg yg trlalu meluah... sbb aku xnk simpan ksakitan aku lg... aku mmg xlarat... dlu.. aku slu membuat bintang2 kcil kalu aku tengah mrh... die kta... bintang adelah stu ciptaan tuhan.... dan kalu aku mrh mungkin boleh meredakn bahang panas aku... sb bintng itu indah.... yg tros bersinar terangi alam ketika mlm... bile bintang dah penuh aku akn buangkn ke laut... sbb 2 dlu aku rajin p PD... =p sbb die kta.... laut 2 besar.... besar dan dlm nyer laut boleh buat atie yg marh nie tenggelam... jdi sume bintang yg aku buat dgn tnda mrh akn aku cmpak ke laut.... (mcm drama pilem  kn????) tp 2 dlu.... bile aku ade pian... aku ase mcm aku dpt kongsi mcm2 nan die.... yelah time kitowg kwn... kmi mmg satu kpla... aku epie giler pat kenal die.. =D

tp skunk aku perlukan bntang 2 smula tuk aku meluah... aku xprlukn laut yg luas dan dlm tuk buang kedukaan aku.... cukup hnye sungai yg deras yg boleh hanyutkn bintg2 aku.. sbb dlu die penah ckp.. sungai 2 jugk seniman.... tiap lagu yg kuar pda sungai buatkn atie manusia tenang.... inspirasi die terlalu byk... xtahu knpe... mungkin krana drah seni dlm dri die buatkn die meluah dgn cra bermadah n skunk aku plak yg trikot2 cra die... huhhh... ko lah nie ajar aku bukn2.... aku penjejak yg setia skunk... =( aku perlukn kertas bintng....

No comments: