NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, January 20, 2012

Epie wit Wibbie =)

=D senyum besar bile tgah bhagia tp bile gdoh jan cite... waaa harap hubngan kitowg stabil smpai bebile... skunk tiap arie pown mcm bru nk brchenta.. cehhh ayat... sok2 lau clash nanges xbrlaku... sepet mta sebuln =p aku sdar... dlm hbungn kitowg die lg mtang n byak sbar dr aku... xthu lah knpe... aku byk beza dr yg dlu... b4 die knal aku... pe pown aku brtrime ksih sbb ade nye die... bole dktakan kali nie aku mmg setia... pown aku xthu knpe... myb sbb aku pkir.. die yg 1st n last tok aku pas nie... sbb kmi bukn zmn budak2 skola n chenta monyet lg... try tuk kekal n bertahan sboleh mungkin... cume aku xthu bile aku boleh n ptut brubah tuk jdi yg berpkir skit... sbb aku lau gdoh pkirn sgt cetek... n mmg cri jaln tuk putus jer... bile dpkir2kn balik mmg slh aku lah kn... wut eva lah... jnji aku ta curng... cewahhhhhhhh... lau kaple b42 nie jan ckp lah... bf len skandel len... siang mcet skandel.. mlm mcet bf... bajet hot jerrrr =p pe pown tq sbb allah sudi bg aku knl die.... hahaha sbb time skola aku admire gak kt die... die plak konon mcm macho jer kt skola... padahal... huh jan cite lah... hahahaha


hahaha.. muke wibbie yg cacat... sebelah jer...




 sy teman wibbie p potong rambot... uncle india 2 potong rambot
wibbie xsantek.. hahaha wibbie mengomel kta xelok =p



 wibbie suda kuat mkn skunk... n da gumok.. aiyaaaaaaaa... =p



 slepas rambotnye dpotong uncle india... die klihtn bgitu hodoh.. wekkzzz
jelik nyerrr...



 time nk p mkn mcd... sempat gak ambik gamba kt tempt prking mto..
mane2 pown asik nk brgmbr.. gedikkkk...



yeah... bole jdi adik bradik x???? heeeeee

luv wibbie =)

No comments: