NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, January 27, 2012

Sambot CNY di leboh raya =p

malam =) hehehehe stelah dipkir2kan akhirnya dpt gak aku sebatng idea tok meng update aku punyer belog nieyh... heeee mmg xley blah bile aku tringt kn time CNY tahun lepas.... time 2 aku nk balik dr shah alm ke semban.... dsbbkn CNY maka2nye... orang terlalu padat n KTM mmg penoh dgn aroma2 yg bgitu harum.... perghhh kowg tau.... tengah2 aku syok dok berimpit2 lam KTM 2... tetibe mata aku terpndng la rambot 1 makhluk nie... perghhhh telor kutu byk nk mampos.... tp aku biar jer.... sbb aku pkir hnya telor smta2.... aku nie bile trnmpak sumtink yg xmnyedapkn mta mula la aku gatal2 mulot nk kutuk sgala... tp ku tahan... pdhal aku dah mnyumpah2 lam atie... yela... rambot pown xreti nk jga smpai ade lak telor kutu.... tp lg aku xley blah... kowg tau ape???? skali kluar bapak kutu aku ase.... punyer syok 2 ekor kutu mryap atas pale makhluk 2.... ya allah... aku dah ase nk mnjerit jer.... nk jer aku ckp kt minah sebelah die 2 suh blah.. kang ade plak kutu yg terbang kt pale owg len... sengal punyer makhluk... xreti jage kbersihan rmbot sndri... siot jer....

habiz azab aku lam KTM... aku tempuh plak lg satu azab... huh... time aku balik... bas penoh kowt... nk jer aku patah balik p shah alam... tp alang2 aku dah smpai semban... xkn aku nk patah balik kn... aku pown terjah lah... nek bas united yg nasak n nk runtuh... xsmpai separuh jaln... dah kuar asap plak... mcm nk meletop sgala... perghhh hangin plak aku... tp yg syok nyer.... kitowng sume dok smbot CNY kt lebuh rya... kenal ke x ke 2 blakang cite... yg penting dok sme2 mkn kfc n pizza... bguih kn??? hehehe... mmg kenangn la aku ckp kowg... xpnh2 aku brya kt leboh rya... nsib la ramai owg... =)

No comments: