NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Monday, March 7, 2011

test yg bg tekanan...

hoho... smlm.. arie nie n lusa aku ader mid term test... waaa habit aku yg xley blah ialah stadi last minute... waaa ;( sgt2 dan sgt...aku ase bkn aku jer yg ader prngai cm ginie tp sume la student uitm nie mmg cm2.. hoho... sgt3 tension weh klu kite stadi berabiz tp soklan yg kuar sgt lwak... chptr depan2 jer... adoiiiii otak nie ase da tepu blajr bebyk tp yg kuar xdsngka2.. soklan xla bpe nak senang n xder arr bpe nak sush tp tension die 2 len mcm kowg tau... ye arrr bce bkn men... dok mnghafal lam blik n xkuar2 skali soklan.... aiyaaaaaaaa..... sok last mid term... waaaa xlart da aku.... ase xnk stadi g.. tp dr keje bgoz stadi... kdg2 aku trpkir lak... cm ner arrr aku ley stadi dlu... dgn UPSR, PMR n SPM lg... hebt gak kn??? kurng2 mrasa gak arr jejk kaki kt u nie.... sekian..

No comments: