NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Monday, March 14, 2011

kaulah Segalanya

Mungkin hanya Tuhan
Yang tahu segalanya
Apa yang ku inginkan
Di saat-saat ini

Kau tak 'kan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Untuk mengatakan yang sesungguhnya

Kaulah segalanya bagi ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang

Kau tak 'kan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Untuk mengatakan yang sesungguhnya

Kaulah segalanya bagi ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang

Kaulah segalanya untuk ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang


biler aku tringt pzie automatik otak aku akn ingt lagu nie... dlu klu kmi kuar p mne2 smpat gak die nyanyi tuk aku... 1st die nyanyi tuk aku... time dlm bas n blik dr pngkor.... cair giler otak aku =p dpt2 pzie men gitar... aku slalu try tuk men lagu nie guna gitar... n skunk aku da tau... kn bgos lau pzie lak dpt tgok aku menkn lgu nie kt die ='( tp 2 sume omong2 kosong yg xkn bisa trjdi.. keajaiban xkn muncul... mmg la... xkn la aku nk suh owg yg da pergi dtg kmbali... klu die da kmbali pda yg 1 so lpaskn die prgi dgn rela hati... sedey.. sgt3.... knpe lah otak nie sush btol nk lenypkn sumenye... sgt2 pdih ingtkn bnde yg da xder... hnya sdikit kgmbraan yg die tggalkn kt aku tp yg sdikit 2 la tggalkn kesan mndlm kt aku... ='( salu doakn kmu...

No comments: