NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Tuesday, March 1, 2011

perpisahan

ermmm smlm brkhirnye chenta aku n die.. huhu... aku tau byk pncanye dtg dr aku so biarlah aku yg ptuskn... dlu aku slalu ckp klu die yg mulakn biar die yg akhirkn sumenye tp skunk aku sndri yg buat kputusn.. ye aku mngaku.. aku bkn la sowg yg trlalu bik... ada kalanye aku pown cepat mlatah... pdahal ade pndidikn tggi kna arr pndai wat kputusn... mgkin sbb pngalamn mse silam mbuatkn aku cetek untuk brfkir.. aku xslhkn die 100%, krana kdg2 kslhn kte sndri pown kte xkn nmpk.. aduhaiiii... buat si die... aku minta maaf.. mmg.. mmg xkn ader owg yg than dgn prangai aku... krana aku sndri skar utk thu dri aku sndri... klu la ko dpt bce ape yg ade dlm blog nie... ape pown kptusn aku nie adelah untk kbaikn kte brsama... kte sgt slalu brgdoh.. tdk sefhman... ;) tp 2 jugk la knangn trindah wat aku sbb dlm gdoh2 ader gak lwak n manje nye ;p

aku nk ko fkos pda krje n aku pda stadi aku... lg pulak aku tahu ko bley dpt mne2 gdis yg ko mhukn... yg bkerjya... sma mcm ko.. maka2 nye aku hnya plajr skolah yg mntah.. xder pngalmn kerja n blom memiliki hrta tuk future ku... jdnye aku lpaskn kmu wahai keksihku... walaupown kte brsme dlm mse yg singkt tpkn xbrmkna aku senang mlupakn ko... huhu... suara kmu sedap bangt... sesuai dgn lagu yg aku alunkn ktika brsama aku.. "Bergadang jgn Bergadang"... thankz jugk sbb smpat untk mnyanyikn lgu bzday buat aku... aku akn ingt... n ape pown biarlah gmbr kmu ade dlm blog nie... n klu ianya hilng mka akn hilngla ingtan aku buat kmu jugk... insya allah gmbr kmu hnye sketika jer ku smpn.. aku akn buang kmu juh dr atieku...

walaupown sketika... sume nye msih segr dlm ingtn aku... huhu... 1st time nek motor ngn kmu... n hujan yg xbrhnti2 mbuatkn kmu ksihan pdaku... sedangkn aku pulak ksian dgn kmu yg mbonceng motor.. ;) tp yg pling lawak time kte p mkn chicken rice shop sme2... hoho buley2 ayam kmu trcmpk kluar... hehehe.. xper la.. pngalam.. ;p n bsok aku trpkse tahankn dri dgn tgok wajah kmu wat kali trkhir.. aku akn pulngkn fon kmu.. maaf ye aku lmbt pulngkn... klu bley aku xmhu brtemu kmu tp kmu sndri mhu fon 2 aku pulngkn mcm mne aku dptkn nye dlu... ye... btol la 2... aku akn kmbalikn pda kmu mcm mne kmu beri pda aku dlu... aku jnji... aku try tunaikn jnji aku sbb jumat lpas aku sndri yg xmpu pnuhi jnji yg aku wat... maafkn aku ye...

salam buat kmu..

No comments: