NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Tuesday, March 15, 2011

fesyen yg smcm...

hohoho... fesyen.... skunk nie kt sekeliling kte adeer mcm2 fesyen... paling hot skunk selendang la kn... bak kta mbr aku selendang skunk nie mkin lme mkin plik... kwn aku ade trbace 1 blog mamat nie.. die mmg sgt2 anti la ngn kaum wanita yg trlalu over memakai selendang... klu pkai selendang warne bkn men terang lg... siap bereben sne... bereben sni.... owg da mcm pkai tudung bkn untuk mnutup aurat tp lbh kpda fesyen... nk brgaya n nmpak cntik... aku??? aku pown slh sowg yg ikowt peredaran fesyen gak... tp aku lom arr smpai letk2 reben kt kepala lg kn... mmg la ade btol nyer kta2 si mamat yg wat blog 2... xdpt dsngkal... fesyen tudung skunk nie mkin popular n mnjdi trend mse kini... tp xslhkn bg kaum wanita tuk brgaya...

bg aku la... sbgai pompuan... 1 kebaikn nyer wjudnye fesyen tdung nie bile kite dpt tarik owg yg xpkai tudung tuk bljr pkai tudung... knpe aku ckp cm2??? sbb aku pown on off gak lau bab2 tudung nie... tmbah2 g aku dlu dr skolah cine... dah trbiase xpkai tudung... tp aku mula dpt inspirasi tuk brtudung bile tgok owg sekeliling aku... artis yg aku suka tgok mcm HELIZA... NORJUMA... WARDINA... RAFIDAH (epilog syurga cinta) n FATIN LIYANA (Blogger)... strt dr stu aku mmg nk pkai tudung tros... =)

mnusia nie ader Akal n mreka akn tau tuk pkir mne bik n mne yg bruk.... kte xley nk judge owg base on its cover right??? aku xsngkal kn ader bik n bruk nyer brfesyen nie tp wat mamat 2.. cubelah ktahui bhwa pompuan xmcm laki... mne tau isteri tau ank2 kmu nt fesyen tudung nyer lebih mnyerlah... haaaaaa.... kdg2 kite xley nk ktuk lbih2 takot nt brblik pda kite... so... renung2kn n cube tok brfkiran lbih mndlm...

lalalala~ gdiz berfesyen =p

No comments: