NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, March 4, 2011

motivasikn dri sendri...

waaa da 4 arie da aku n die ptus... walaupown agk sedih tp aku sgt brsyukur sbb kmi sme2 diam... yup smstinye la sunyikn.. sbb salu mcet n call die jer... tp 2 sume ketentuan tuhan ye x??? lgpown skang bkn mse tuk aku pkir bnde yg mndtgkn mslh... nie final year wat aku... aku akn hbz stadi lam mse bpe bln jer dr skunk.. dlm 2 bln mcm 2... aku xkn biarkn dri aku trgnggu ngn mslh2 yg sbegini... buat si die... aku hrp die akn keje gajin2 n dpt beli kete... ermmm sejk mtr die kena rembat ngn owg.. sush tuk die brgerak kmane2 n mse aku jumpe tuk pulngkn fon die arie 2 die kta die ader hal skit nk uruskn pasl kete... xkish la... jnji pas nie senang die na brgerak....hope die pown brjaya... aku xmo smpn pe2 lg da tntg die... ckup la smpai situ... myb kmi senang bgini... ;) aku yg wat kputusn tuk stop jdi aku kna tahan... n wat dri aku sndri... mase xpnjg dah nie... lpas hbz deg.... yup sme ada aku smbng master atau keje.. 2 jer la...

nt aku akn pkirkn... arie isnin smpai rabu nie aku ade mid term test... waaaa hrp2 aku ley jwb la ye... mendokn tuk aku ye kwn2 sume.... lpas pda nie last la aku tgok fakulti aku.. sedey plak rsenye... mninggalkn kengkwn 1 angkatan.... pas pda nie kene arr aku brdikari... motivasi dri sndri... :'( sandey kn.... xkish la... allah kn sentase dsmpng kite... mbntu hamba2 nyer yg lemah... sekian..

No comments: