NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Wednesday, March 2, 2011

Antu Kanak2 aka TOYOL

haaaa brcite sal antu nie aku nak cite sal mbr aku yg kena kaco ngn antu dak tecik... huhu... nie bkn lwak ye.. nie btol2... ;p cite nyer cm nie... time 2 mbr aku ngah tido.. tah npe tbe2 die trjge tgh mlm n nk tgok jam... haaa tatkala nk tgok jam la dtg plak bnde len... yg die xnk tgok... muncul 1 dak tecik dr pintu yg muke die sgt2 la hodoh... comot... gigi rongak n muke yg tah pape n sukr dgmbarkn... aiyaaaaaa byk cuak ooo... then makhluk tecik 2 pown brgerak mnuju ke arh mbr aku n kowg tau x mne die p... die msuk lam slimut mbr aku 2... mbr aku tgok die n die lak tgok mbr aku... kowg pown phm2 la kn.. lau bnde 2 ade automatik kite jdi kaku.. nk mnjerit pown xterjerit... mbr aku jd blur....

dok elok2 dak tecik 2 dok lam slimut mbr aku 2... haaa nie la pling cuak... dtg plk mak die cri ank die yg ilang... muke mak die xdpt nk bygkn... allah jer yg tau... so dak yg lam slimut 2 mcm bg isyart kat mbr aku spya jan bgtau mak die yg die ade lam slimut... mbr aku 2 juz geleng2 pale kt mak dak tecik 2 n dgn hrpn mak die phm yg ank die xder lam blik 2... mak die pown blah... pas mak dak toyol 2 blah, ank die pown follow mak die senyp2 dr blakng...waaaaaaaaaaa aku pling xska cite nie...

lau jdi kt aku masya allah mati tros kowt aku.... mnakotkn btol... sekian kish mlm nie..

No comments: