NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Tuesday, March 22, 2011

bru sekarang ditnya ='(

salam sume... pe kbr??? hope sume cihat arie nie erk... ermmm arie nie aku nk mluahkn rase atie aku... huhu tersentap ngn seseorg yg bgtu rapat ngn aku... aiyaaaaaaaa... ptut ke aku ambil atie.... okey, klu kowg sume brkwn ngn seseorg.... xkn kowg juz tau nme gelaran die kn??? dpt2 bile kowg kwn da lme btol... kowg tau... bru aku tau upenye slmenie mbr yg rapt dgn aku pown xtau nme aku???? lme plak kmi kwn dlu... bru skrng ke die na tnye.... aku sgt2 trsentap atie lol... memeulakn prkenaln mstie la dgn nme ye x... walaupown time aku kwn ngn die aku xla tau sume bnde sal die to skurng2nye aku tau nme die... entah la... myb sbb die rapt ngn aku... xpntg pown lau die xtau nme sbnr aku... sdgkn owg len yg knl aku bpe arie ade usaha sndri untk tau nme aku.... sentap jugk la... sbb aku bru tau kn... kdg2 aku ase owg yg rpt ngn kte lom tntu mghrgai kte sperti mne owg yg bru knl ngn kte... mcm 2 ker...

No comments: