NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Wednesday, March 23, 2011

arie yg sgt malang...

salam sume... pe kabare??? huhuhu arap sume siht... waaa arie nie sgt3 mlang wat aku... tension aku klz cancel... da la arie nie aku ader presentation... tang aku jer sume la batal... adoiiii... mse da xbyk... asgnmnt lak xabis2... aku arap sgt la arie nie aku present so pas nie ley wat asement len lak kn... len yg diarap... tp len plak jdinye.. aku punye la mghafal skrip mlmtd smta2 nk present.... waaaa ='( hancos... pulus... mampus.... n sbgainye la.... tennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssssssiiiiiiiooooooooonnnn.... pas nie aku nk fokus tuk wat research... waaa cecepat la abis... fenin da pale otak aku nie... pas nie ade klz public seminar... nie lg trok aku ckp kowg... lect aku jrng giler dtg klz.. aku plak yg takot... sebuln g nk final tp kmi sume bwu abiz 2 chaptr dr 9 chpter... mmg maut... lau xbtol2 mmg smpai ajal la jwbnye... aku ingt dak2 jer yg mlz p klz... lect pown mlz gak nk ngajr upenye.... waaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... tolong arrr... kmi sume derita giler... ape la kmi nk jwb time exam nt.. len la lau msok 2 chpter jer.. mmg brsyukur la sgt2 kn... aduhai keidopn plajar u... sentap amat2... how should i faced with diz situation??? lect aku kta klz btal... tp bile dak2 nie msj die ckp lak die kat kafe... adoiii aiii... klu sume pngai lect cm nie mmg hbz la... giler stress aku jdi nye... hehehe pda sume geng2 gagak... npe la kowg tanak p klz???? tp bgoz gak kowg blik sbb lau p pown lom tntu lect ade... aishhhhhhhhhhh.... kejp agie klz... lau xdtg jugk la lect aku... pas nie jan arap aku dtg... mlz aku... owg len da blik... kang xmemasal aku sowg jer yg ade lam klz 2... waaaaaa.... tolonggggggggggggg

No comments: