NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Tuesday, September 27, 2011

Kisah Kueh Bulan

salam.. heee sejak2 aku keje nan compny cina nie mcm2 perayaan lah aku tau... sesatu nyer nk tau ape???? pryaan kueh bulann... =) ermmmm aku xder lah penggemar kueh bulan, tp skdar nk rasa 2 kire ok le.... tp sush nk jumpe kueh bulan yang halal... so lau nk mkn kueh bulan 2 cri la yg bebtol halal k... arie 2 direct boss aku ade la bg kmi 1 opiz mkn kueh bulan.... n boleh dktakn dlm mse 1 mggu time pryaan kueh buln 2, mejoriti kaum2 cina kt compny aku dok bwak kueh bulan n smpai jemu la aku memkn nyer.... haaaaaaa... time dok mkn kueh bulan arie 2, direct boss aku sempat lak cite sal kisah kueh bulan.. wahhhhhhh... kueh bulan pown siap ade kisah2 nyer... ermmmm lau kowg nk tau... kueh bulan nie adelah salah 1 simbol untuk mendapatkn bakal suami yg baik n tuk mencari bf yg sesuai dan memhami.... heeeeeeee.. bile miss aku ckp cm2, tros aku ckp kt die, aku nk kwen.. mstie pas mkn kueh bulan 2 aku pat calon husbnd yg kacak n bik... hahahahaaaaaaa =p lawak giler.. ade atie gak an... xde lah.. sesaje jer aku dok ckp cm2... meriah la skit pesta kueh bulan kt opiz 2.. heeeeee

No comments: