NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Thursday, September 15, 2011

ira chan di alam fantasi

wah... tajuk mang xley tahan... ira chan lam alam fantasi... hahaha fantasi lah sgt... mlm2 bute yg xbpe nk bute.. dgn mata2 yg bengkak... sepet n kuyu sgala.. si ira chan melyn gak pasaan dgn menulis warkah at belog nieyh... waduh2 atie ku dalam keadaan parah, pasrah n berdarah... trtusuk kayu kah??? duri kah??? atau.. entah lah... mlm nie aku mula judge dri aku sndri... jahatkah aku??? truk kah aku??? =( yup... aku jaht.. aku seowg yg trok... dan pyah tuk owg pham aku... dob.. dob.. =p mengenangkn btapa truk nyer aku... aku mula mrasakn dri ini sgt krdil n ingin menjuhkn dri dr owg... tp aku tahu... untuk xbrckp dgn owg maka bukn lah ira chan nmenye... mungkin ckup aku menjuhkn dri dr owg yg xley trime aku... 2 jer... tibe2 rasa syg aku ilang... rase cinta aku trbng... perasaan aku mlyang... juh sgt2... mungkin di awangn n mungkin jugk di pdg masyar... idop kah aku di alam nyata... atau pown aku mmg dlm fantasi n bermimpi... tatkala ini aku mula ingin menemui drinya... mncari die... n troskn pengembaraan aku mncri die... knpe??? knpe dlu aku berhenti dr mncri die??? yup.. mungkin pencarian aku sukr tuk aku temui atau mmg aku xkn temui... tp... skurng2nye... usaha aku ade.... tiap kta2 die mula mnerjah dlm otak n kpla aku... aku mula mngetuk dri aku smula... aku bukn lah trlalu ingin mncri owg yg mngilangkn dri... tp kta2 yg aku trime arie nie wat kn aku mula ilang pasaan... huh... wacaya lu beb.. huhuhuuu... kembalikn death man aku...

No comments: