NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Tuesday, September 6, 2011

ilang cerita cinta

arie nie genap sebuln aku keje... n arie nie jugk tmat lah crita aku n die... cerita cinta aku telah smpai ke penghujung nye... hehehe... gelak dlm sedih sbenrnye... ttp ieyra chan ttp kene kuat n troskn idop jugk... suatu yg paling aku syg n aku xmpu tuk sygi die lg... mcm biase... rumpot teki mmg keras kpala... keras atie n ape saje mmg aku akn lepskn walaupon myb aku akn sakit buat bpe ktika... kdg2 aku trfikir... knpelah wanita nie djdikn bersift cemburu n terlalu membesarkn perkara yg kecil... dan ianya sprti aku... huhu =p urm tp aku xmnyalahkn allah sbb myb ade hikmah dsebalik sume nie... menjdikn wanita dgn sift2 mcm 2... besok gaji 1st aku... salu nye aku akn berkongsi crita ape aje dgn die... tp arie nie sume 2 dah xkn ade lg... mgkin kite xptut tuk kongsi sgala pahit manis dgn owg... =) aku salu pkirkn mungkin aku gadis yg bertuah sbb die mnyanygi aku... mnghargai aku.. hahaha bertuahkah??? xsprti ape yg djngke... adekah nilai aku pda die... harapan lah kn... xde... entah lah aku nie kdg2 terlalu suke tuk mnguji owg n skunk bile dah tahu kbenaran nye mmg perit lah... aku xtahu knpe aku jtuh cinta dgn die... mcm mne aku boleh trjatuh cinta dgn die...

bende yg paling wat aku sedih... kowg tau... dah lame aku impikan... bile dpt gaji pertama aku... aku nak beli sumtink wat kmi... aku ckp kt die aku nk beli jam kple... sbb nye aku rase terhutang budi nan die slme nie... die hntr aku p keje.. jemput aku balik dr keje... time aku mula2 keje at semban dlu... lg pown ape lah sgt nilai sepsng jam lau nk dbndingkn dgn mcm2 knangn kmi slme nie... =) tp arie nie impian 2 xksmpaian n ianya berlalu sprti air sungai yg terus mngalir.... aku tau.. aku bukn jugk gadis yg trlalu bik... salu mnyakitkn die... tp aku bukn lah pompaun yg mudah lupekn stiap kbaikan owg pda aku... aku akn mnghargai seseorng yg penah berbuat bik pda aku... coklat yg aku beli nie plak.. aku xtau nk cmpak mne... aku ingt nk bagi die.. huh... mne aku nk cmpk coklat nie...

die salahkn aku sbb aku ambik gamba nan laki len.. die kta lau die ambik gamba nan gurl len mmg da lame aku maki die... sekurng2 nye aku xambik gamba berpelok2 n duduk rapat2 mcm gamba die nan adik angkt die 2.... sentap giler aku tgok gamba die nan adik angkt die 2... berpelok2 sgala... adik angkt ke lg cm2??? sush ke klu skdr tukr gmbr lam fb 2??? malu sgt ke die??? akn jatuh ke air muke die???? ade ke nilai aku pda die... jauh kat sudut atie aku.. aku trlalu sygkn die... tp aku jugk berhrp.. besok aku sudh mampu tuk lupekn die... klu lah aku xcident n tibe2 ilang ingtan.... aku harap aku dpt lupekn die.... huhuhuuuu... ieyra chan mang gile... =p erm ape pown xkisah la... nk xnk ko kene troskn idop gak... n aku tngah pkir apelah aku nak wat esok... n aku jugk tgah pkir cm ne aku nk p ambik lptop aku kt die.... perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... ahhh mlz pkir... ambik jer la pas2 blah... huhuhu.. tringt plak aku aku p hantr phone kt sapik dlu.... nsib la aii... dah.. xtau nk tulis pe... wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... mocha2 ^,-

No comments: