NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Sunday, September 25, 2011

jumpe miela chan & Misz chan

salam petng wat sume blogger2 at dunie nieyh... di petng yg agk suam2 kuku nie aku mula melembutkn jari jemari tuk menulis diari aku.. huhu.. mklom ar da ade belog.. diary lama tros dilupakn... time2 cutie.. mse berjln dgn pantas n laju nye.. aku rasa masa nie mmg memiliki kaki yg xboley orng tgok kowt.. perghhhh.. lau at tmpat keje... nk tggu 5 minit.. mcm 5 jam aku rasakn... cewahhhhhhhhhh...

ermmm mggu lepas, aku telah merelakn driku tuk berjumpa 2 shabat bik ku.. iaitu miela chan n misz chan.. kmi mmg rapat la dr kt UITM Sabah dlu sampai la ke Shah Alam... byk ar suke duke gadoh gadah yg kmi lalui bersama.. but. b4 2 aku nk tnye?? ade ke dlam kmus Dewan Bahasa "Gadoh Gadah " opsssssssss... men lepas jer... ermmm kmi telah janji tuk jumpe at Mid.... 2 jer yg dekat n msing2 senang nak ke sane... lame gak xjumpe... aku rase xjumpe diowg dlm sebuln kowt.. tp rupe2nye dah 5 bulan gitu... xsedar.. kejp jer mase berlalu... perghhh skunk nie msing2 dah ade kerjaya... walaupown kmi2 nie xbrapa nk mtang n still gya mcm dlu2 gak tp yg penting lam poket dah ade wit skunk.. =) bngga la plak... yela.. mne xbngga.. dlu... bergntung nan wit PTPTN... tp skunk pegang wit sndri kowt.. ahakzzzzzzz... aku lau jumpe misz.. jan ckp laaa... kalah2 less.... bukn stakat peluk... ciom miom sgala... yela... bpe thun da kmi knl... kalah2 owg bercinta... if gadoh cm ner pown mmg akn bik la kn... mel plak... mmg jarang aku nk gdoh nan die.. wat stakat nie kmi mmg ngam...

so, time jumpe rie 2 kmi juz p jejln karnival kerjya kt lam MiD 2 n shopping2 skit... mel n misz plak beli bju sme.. bunge2.. aku mmg xminat la bju2 cm2... aku xsngka, bile jumpe balik kengkwn aku msing2 dah keja... wahhhhhhhhh dlu2 budak ingusan jer... yg kmi tau... mkn, tido, p klz n jwab exam... tp pengalamn mmg byk...  kalau skunk nie kmi still kt uitm sabah... dah tntu ar tmpat yg per1 kmi p ialah CP (Center Point), makan sayap n minum jus at Tanjong Aru n p One Borneo dok tgok movieeeeeeeeeee... saat2 indah yg penah kmi lalui bersama =) ermmm... then kmi time kat Mid kmi lypak kt Secret... ermmm dah lme xpekena kek... tp lame2 2 agak mual gak la... =p

smbil2 2 aku dok trpkir gak bile la depa2 nie nk kwen.. huhuhu wohoooooooooooo soklan cepu emas 2 dok mreka.. heehe... ape pown mgkin waktu skunk lom sesuai... msing2 nk tumpukan pda study n kerjya... byk lg bende yg kitowg xtempoh... ye la ade antra kmi nk smbung stadi... mne mungkin kmi nk stop sparuh jln stelah penat n letih wat Degree.. lau bley msing2 nk dptkn gelaran Doctor =) smileeeeeeeeeee... tp bukn doctor bedah ye... =p aku.. sntiase mendoakn kejyaan kwn2 aku n moga2 kmi sme berjya stggi yg mungkin... lurve u my fwiend =)

No comments: