NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Monday, September 26, 2011

Cinta berputik tiap arie...

salammmmm... =) waktu aku ngah menaip nie, arie ngah mlm... yg ade buln n bintang er.. mthri xmuncul lgi.. wah merepek apakah yg aku cipta nieyh??? huhuhu... walau pown sok aku keja tp lau bab on FB n Belog buklah penghalang aku tuk p keja esok... cume paling kureng pown aku akn mgantok yg amat sgt n harus mbwa gula2 yg byk sbgai bekaln ilangkn ngantok... heeeeeee.... ermmm aku dah jnji nan wibbie aku, to jdi sprti dulu... dulu n dulu.. agak sush gak nk jdi mm dlu... tp aku cube tok hubungn kmi =) ermmm... dgn cra tu jer hubunga aku nan die akn sentiase epie n cool giler... mcm skunk.... heeee =D aku n die dah mcm bercinta balik... mcm dlu2 plak... sonk sgt... n are nie jugk mcm2 rahsia trura antra kmi... yela dlu msig2 pendam prasaan n skunk beban aku ilang.... sprti jugak perempuan2 len at dunie nie, aku sntiase mngharapkn agr hubungn kmi tros mekar sntiase... mgkin agak sukar ttp xmustahil... sbb kejaiban itu mmg ade.. syg my wibbie sesgt der... <3 dlu time at skola, aku juz tau aku suke tgok die... tp aku xtau plak kmi akn brcinta skunk... pelik dak??? pe brng kan cple nan dak skola sndri... hhahaaaaaaaa.... myb i should change my prinsip.... life is very wonderful n connt be imagne n assume by everyone... n when the love come... u will stop 2 thinking... yup... lepz jmpe die.. erm mksud aku knl die.. aku mula lupe akn prinsip aku slme nie. dlu dok angkuh sgt cple nan dak TMS n Zaaba =p tp bukn slh kmi ye... sb cinta 2 mmg sukr diramal... n aku bukn lah ahli nujum pak belalang tok menilik ape yg akn trjdi... n aku jugak xde pancar delima yg punyai kuase magic tok pikat mane2 owg.... =p ape yg aku tau... die n aku sgt ego n angkuh sbb xbgitau pasaan msing2... ade ke skunk bwu k cite sal atie n pasaan dulu2... giler amat2 dongggggg.... b4 2... ade sumtin yg aku nk gtau die.. "emm... sy trlalu brtrime ksih sbb ade nyer awk nan sy.... mgkin sy sgt ego n keras tp sy juge sygkn awk... sy bukn lah peluah prasaan yg pndai tok mngayat n berkta2... ckup skdar sy tahu n sy sedar sy cinta n sygkn awk =)"

rumpt teki..

No comments: