NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Sunday, September 25, 2011

u ur beautiful =)

girls.. dun wory wen ppl say anytin bad bout u.. james blunt says ur beautiful.. =) xkire la struk mne pown kaw orng... kowg mmg indah... lgpown pompuan mang pndai wat helah.. haaaaaaaaa... aku... sowg yg keras kpala n kasar.. walau pown nmpak cm lembut tp sboleh yg mungkin aku akn tros mlwan walaupown aku sakit.... hebt x hebt aku nie... lg plak if aku indu cm ner pown at some 1, xde mkne lah aku nk p menerjah die... byk keje len aku nk wat... n sifat aku plak.. trlalu nk mempertahankn dri.... n if aku ase bende 2 btol aku mmg xkn mngalah.. so wut??? pduli ape aku dgn tuduhn n kutukn owg.. sbb xsume owg perfect... pda aku.. owg nie mmg trlalu pndai jge hal n tepi ken owg len tp dri sndri terbalik pown xprasan... tp bukn lah bermakne aku lngsung xkn trime tguran n nsiht owg... op coz lah dlm idop nie kite memerlukn orng len tuk support n advice kite right??? =) huh entah lah... tp xpe.. tiap owg ae sifat2 tersndri... so mri kite judge dri kite dlu b4 judge owg len k... daaaaaaaaa

No comments: