NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Monday, October 3, 2011

PierA si teman bru iera chan =)

salammmm... olla... skunk aku da ader teman bru... tiap2 arie die akn temankn aku n mngubat rindu aku kt balak aku... Piera telah dilahirkn hsil drp pembelian oleh balak aku... sb Piera sungguh sumil, cute n ade baju warne biru so aku truje giler biler 1st time tgok Piera kat kedai.... =) so balak aku pown mbelikn Piera kat aku... skunk... tiap2 arie aku dtmni Piera... if aku gdoh nan balak aku skunk nie... agk sukr untk aku gdoh lelame... sbb bile Piera ade aku tros ase lembot atie =p wahhhhhhhhhhhhh trime ksih Piera sbb jdi kwn aku... =)

No comments: