NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Monday, May 30, 2011

Porak Peranda

salam... aiyaaaa atie aku xtenang tol la dgn bnde2 lam belog aku nie... actually bnde2 yg lme sume aku tulis nie sume cite lame aku n mgkin jugk sejarah idop n experiance yg penah aku tmpuhi... xsmstienye ape yg aku tulis 2 sume nye akn aku ingt n brmakne wat aku skunk... bg aku... ape yg aku tulis hnye luahn semta2 n bnde 2 sume diary aku yg penah aku lalui.... kdg2 ade bgus nye kite tulis dr mengungkpkn kta2 ye x??? aku xmhu la ape yg aku luahkn nie akn jdi 1 issue yg aku sndri xpat nk terangkn... aiyaaa.... penin la pale otak aku skunk nie... mcm mne aku nk yakinkn orng ye???? tension... xde mood nk tulis sal nie g..cau..

No comments: