NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Sunday, May 1, 2011

hAnyE d!E

salam n slmt mlm sume... arie nie sgt2 sedih wat aku... yela owg yg ade atie n pasaan mang la sedih an... sekeras n sejaat mne aku nie ttp ade atie n pasaan... tp aku ase bez sgt mlm nie n lega sgt2... dulu aku salu nangis n ngadu psl owg len kt die tp arie nie aku nangis sbb die trlalu bik wat aku... waaa sedey owh ='( biase la atie pompuan mang cept trase an... lgpown slame aku knl ngn die... die je mngalah ngn aku... bpe thun da pown... huh... sedey la... trase kowt mlm nie... dlu time aku kwn ngn die... sume mslh aku cite kt die... ade prob jer call die n nanges2 sume... ape??? die nie kaunselor ke??? tmpat aku luahkn mslh sgala??? aku akn mula ktwa n ok bile da cite sume mslh aku kt die... aiyaaaaaaa... tp 1 la tabiat buruk aku... aku mang suke gdoh2 nieyh... xdinafikn la kn... hahaha =D

aku xpenah trpkir... dlu time kmi kwn... npe die snggup dtg umah sume ambik aku then p jusco sme2... mlm nie bru aku tau... bnde simple pown sush na phm... laaaaaaaaa... nmpk tol aku nie dak2 xmtg.. sbb 2 pown aku xley nk pkir... tp aku tau la die ikhls plak kn... ermmm... aku ase serba slh plak suh die dtg snie arie 2... aku xtrpkir lngsung die akn dtg tp die dtg gak... sumpah.. aku tanak suh die dtg snie g... aku tanak sushkn die tuk dtg snie jumpe aku.. owhhhhhhhhh... ksian giler... if die ade kenderaan tuk dtg skalipown.. ermmm tah lah... sbb aku tau sushnye lau kite nak p jumpe owg... huh... dulu time aku pulngkn fon kt sapik... aku snggup trun dr shah alm p pilah... pas2 balik s.alm blik... mmg satu keje gile trpkse aku wat.... tobat aku tank owg ase cm ner aku ase... tah la sush nak ckp... aku tanak ilang die.. lam mse yg same aku jugk tanak sushkn die dgn prangai aku... sbb aku tau aku mcm mne... aku selesa dgn die... aku epie ngn die... trime ksih sbb allah jumpe kn aku ngn die... bg kmi peluang tuk kmi brkwn... n bg kmi sprti skrng =)

aku sgt2 sentitif.. aku akn ingt setiap ape kgembiraan n kedukaan yg owg bg pd aku... aku sgt2 mnghargai seseorng jika die ikhls n tulus dgn setiap perbuatan nye... n aku akn ragu2 n simpan dendam yg bgitu dlm pda owg yg sedikit mnjentik atie aku... jika kau bce ape yg aku tulis skrng nie... aku nk ko tau yg aku trlalu mnghargai ko.. dr 1st kite knal smpai skunk... yup kite sme2 ego.. ko... aku... msing2 ego kuat sgt... tp ko yg sentiase mngalah dlm byk bnde... hehehe thankz.. aku sedar sume 2... tp sikap ego aku yg buatkn aku mlz nk ambik kisah shingga lah mlm nie... aku mula sedar btapa byk aku sakiti ko... mafkn aku ya wahai pacarku... =)

No comments: