NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Thursday, May 26, 2011

penganggur tersohor itulah aku...

salam u ols... aiyaaa... sgt2 bosan daku dirumah skunk nie... duk menunggu result exm kuar.. slagi xkuar xde mood aku nk cari keje.... oke sgt2 bosan dok memerap at umah... nk try besarkn bdn yg mmg xkn besar2 coz aku nie mmg baka yg cute n cumil2... lalalala... waaa bru daku tau pasaan owg yg duk tanam anggur... perrggghhh aku ase ley mati dok umah arie2 lau xwat pape.. yela... nak msak... klu tgok rupe aku nie mmg sgt2 pndai msak la kn.. kui3... ermmm tp tiap2 arie pown duk merayap p pilah n semban... smpaikn pilah n semban da bosan kowt duk tgok muke aku.. huhuhu... pasal keje lak.. insya allah.. lau ade rzeki xkemne... ermmm yng pling xley blah kowg tau ape... sejak2 dok umah nie segale lagu industan n korea mmg aku da hafal la... xpyh aku nk fenin2 pale dok blajr third lnguage sgale... tgok muvie je da ley hafal... then... wayang jan ckp la... MBO at semban n jusco da bosan kta bile aku nk blah... hahaha... tp lau jdi penganggur nie bru tau la sush nye lau xde wit kn.. yela xkn asik nk mintk2 jer... aiii bile la aku nk bg kesenangn kt mak bpak lak an... tggu ye result kuar lam bpe arie.. nt ank mu p cri keje k =D paling syok cutie nie kn sbb aku dpt brkumpul 1 family.. sgale sdara mara la dtg... xsedar rupe2nye aku ade kazen yg cun2 n ganteng2 blake... semangt la aku pat jumpe diowg... n cutie nie sonok la kn... sbb pat berfoya2 n manje2 an nan my laki2... alamk romantika btol dpt kuar dating ngn my chenta... hahaha... sonok sonok n sonok xtrkta... perghhh cutie yg brbaloi2... =D weeeeeeee... k ar cau lu.. aku ade hal nk diwat.. nt ade mse aku update arrr belog aku yg xsebape nie... salammmm wat sume... mrs. suffian =p

No comments: