NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Monday, May 30, 2011

CeRmin Idopku Dri Kmu...

salam... =) ermmm aku sgt2 senang atie n btol2 epie skunk... nk tau npe??? coz bile aku da jumpe ngn bie aku secara automatik nye aku akn senang atie... bkn hnye aku... tp sume pompuan2 pown akn ase cm2 kn... huhuhu tp len skit aku... walau cm ner mrh pown n gdoh pown lau aku jmpe xde la smpai nk tunjuk muke msm kn.... n secara gedixnye ley la aku trsenyum... =p almklom arrr jarang jumpe coz msing2 ade hal nye... if tiap2 arie jumpe pown jemu gak an.... tp an lau aku mcet or kol mstie ade jer bnde yg kmi xsngke2 akn kmi cerite balik... mcm xcye plak kmi ley cple cm skunk... x sngke.. xsngke.... idop sgt pelik n ajaib,.... dlu2 tme kmi kwn... sgale mcm la aku p ngadu kt die... =p aku sgt2 slesa dgn die... dr dlu smpai skunk... ermmm smpai aku pown da xtau nk ngadu ape kt die skunk nie sbb aku da ade die... =) agknye mcm 2 ye???? bile kengkwn byk hal yg kite ley kngsi.... crite.... tp skunk bkn la aku xley nak ngadu ape2... dah die pown dgn aku... smpai xde bnde nk di adukn.. hahahaha.... dlu... kini die ttp sme... xde ubahnye... syg die sgt2... tp die 2 jer sush sgt nk cye at aku... huhu... sbb dlu aku mmg bik sgt kn... heeeeeeeee.... =D entah la... aku ase takot plak nk ckp syg ke ape at die... nt die pkir len plak... nt die ckp skunk nie ley ar awk ckp tp nnt..... sushkn kite nk phm.... then aku pown ckp at die... slagi ade cincin die at tgn aku... slagi 2 aku hnye ade die... huhhhhhhhhhhhhhhh.... jaat sgt ke aku nie???? even dlu aku jaa gak la kn... suke men2kn owg tp slagi aku msih dgn diowg aku xpnh lak pasng2.... if da single 2 mmg la kn... xde mse de aku nk tangisi blik ex2 aku... owh tdk.... x kish la owg ckp aku cpt tukr psngn ke ape... bkn aku psng2 pown time kple... owg salu nk bsing sal aku... ade aku ambik kisah hal diowg lau die trgedik2 ngn jantan or btine len???? xde kn???? owg salu nilai seseorng tnpa tau sbb munasbb nye... nmpak sgt cetek ilmu... kdg2 kite xley nk lemparkn tuduhn tnpa kite tau sbb owg waT cm2.... huhhh.... my wibbie... sy chenta kmu... bkn sbb spe kmu tp sbb spe sy bile dgn kmu... sbb sy slesa dgn kmu... sbb kmu trlalu byk kenangn ngn sy.... n sbb kmu syg sy =D

No comments: