NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Monday, May 9, 2011

peliz p juh dari idop akuh!!!!

buat kau yg aku ta suke peliz arr jan nk wat porak peranda lak lam idop aku... dgn tetibe memunculkn dri engkau smula... p juh2.. sbb aku xnk n mmg xhingin mahu mnengok dri engkau walaupown imdah... ape mmg mcm nie kah idop??? sendiri yg wat hal... sendri yg jilat ludah balik... aiyaaaaa... tolong yeah.. dlu suh akuh memtangkn dri aku... so aku da trlalu mtang tuk nk trime engkau balikkk... fahami situasi yg kite xkn berbik.. tolong jan mnyakitkn atie akuh yg smemgnye sakit dgn panagi kmo dlu yeah wahai owg yang aku ta suke... silekn blah dr tunjuk dri engkau mahupown bebayangkn engkau... ade akuh kisah if ko da brjya sgala??? oklah.. alhmdulilah lah lau cm2... tp bkn tuk berbik dgn aku derrr.... xmngkinnnnnn!!!! xaknnnnn... pelizzzzzzzzzzzz... (TENSION GILERRRR)

No comments: