NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Sunday, December 18, 2011

Bagaimana????

salam malam buat sume... perghhh ketensionan aku skunk nie memikirkan keadaan esok arie... walaupon ada yg menyatakan arie esok akn lbih bik dr semalm atau sbelomnye tp =( esok arie yg mlz aku pkirkn.... huh... melangkahkn kaki kt opiz 2... perghhhhhhhh mmg mlz... adoiiii aiiii mlznye.... tah lah... myb aku nie fresh graduate so byk yg kene aku stadi n pahami... xmcm owg yg dah ade experiance bertahun2.... wat keje lancar jer.... =( aku sgt2 mngidamkn tempat keje yg aman damai... n kwn2 opiz yg bik.... senang tuk brbincang... huh...  alam keje bg aku mmg sush lah... orng akn kta... bersush-sush dhulu then senang2 kmudian... mmg xdinafikn btol... mmg terbik... tp mcm mne nk brsenang2 kmudian if ilmu tu owg yg lame tanak bgkn.... owg xbole nk ckp rmbut sme warne tp atie len2.... owg zmn skunk nie... rambut pown warne len2... ini kn plak atie.... kompem2 lah len.... adui aiiiii sengsara aku ase... dunie nie pelik... xsume owg ade kebaikan lam atie... ape pown ley jdi... ape pown aku ttp brharap agar arie esok lebih bik dr smlm kerna aku pcya walaupun kite rasekn arie nie tidak bik ttp ade keajaiban yg kite xnmpak... mungkin jugak dikatakan rahmat allah... so pkir2kn n slamat beramal... salam malam dr rumpot teki@ieyra chan

No comments: