NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, December 2, 2011

wewittttttttttttt

taraaaaaaaaaaaaaaaaaa.... minggu nie tension aku makin memuncak sbb mlyan kerje2 kt opiz.. huhu... arie sabtu kene keje... wohoooooo sgt2 tension owhhhh.... dah la boss daku 2 pelik2 n suke mrh2... =p al maklom ar lau boss pompuan mmg gitu... angin xtentu pasal... huhu... kejap2 oke.. kejap2 x... pastu da penat marh2 dok blnje mkn... heeeeeeeeeee.... syok la boss aku 2... kui3... besok lak aku ade extrnal training pasl geometric... adekah aku student engineering atau pown aku pensyrah bahagian elektrik & elektronik???? owhhh tidak.... knpakah aku kene pergi... siot aje... kengkwn 1 opiz dok gelak kn aku coz arie sabtu owg len sedap2 tido tp aku plak keje.... huhuhu.... dan buat kesekian kalinye aku mengenakn diowg... pdn muke kowg... hahaha... aku dok hasut boss aku suh kwn aku pown dtg keje gak... walaupun mungkin diowg xde keje sbenrnye.... hahahaha puas atie n berjya gak aku.... hahaha.... so len kali perli2 la aku lg ye... supya kowg pown boley kene tempias... hahaha syabas =p mstie dak2 aku tension giler2.... ape boley wat la kn... ira chan mmg ginie....

minggu nie ramai giler foreign workers yg bru msuk keje n keje aku makin melambak2 dengan nk bagi orientation sgala.... dgn internal n external training lg.... dan yg paling aku stress bile nk communicate nan diowg.... ade jer yg aku ase nk rembat... kadang2 aku ase aku nie dah mcm kaunselor... sbb kene bg kaunseling kt pekerje yg ade kes n bg problem kt compny.... mane dengan nk jge pekerje yg terlalu manje... sume nye nk mintk kt compny... huh... tp 1 bnde yg aku suke... aku ase byk tol cuti dalam mse bpe buln nie... bru masuk keje dah mcm2 cuti aku dpt... cuti hari rya puasa, rya aidiladha... depavali... maulidur rasul... bzday sultan selngor & byk g la.... =D 2 yg aku suke 2.... heeeeeeeee....

slalunye tiap minggu mmg aku balik kg la... mmg 1 perkara pelik bin ajaib bile aku xbalik... tp dsbbkn minggu nie keje n my wibbie pown balik kg die sbb knduri so aku rela keje, keje dan keje walaupown dlm trpkse... cewahhhhhhh =p lau x jan harap la.... mmg tiap minggu aku balik n jumpe wibbie... why??? hehehehe aku indu die maaaaaaa so aku balik la.... sape bole halang??? (^,^) minggu depan pown keje =( tp nsib la isnin minggu dpn slngor cuti so aku akn mbalik kn diri ke kg halaman... wahhhhhhhhh mcm jauh bebeno lak kg aku 2 ha.... =p k la... xtau nk coret pe g... daaaaaaaaaaaaaa.... peace... muaxxxxxx... salam dr ira chan

No comments: