NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, December 2, 2011

Penjelez itu adelah aku (-,-)

jelez?? jelez kah aku... bile ckp sal bnde2 remeh nie mmg bikin atie panas... tp hnye dsbbkn pasaan cemburu atau jelez nielah bnde yg sekecik2 alam akn mnjdi sebesar2 alam semesta.... jgn kta dulu... sekrng n akn dtg pown aku mmg seowg yg penjelez... bg aku... aku xpenah kacau idop n hak owg... so aku jugk hrpkn bnde yg sme spya owg xkaco n xgnggu hak aku... xkish lah dr segi hrta ke... pacar ke... atau pape pown... bg aku... dunie nie sgt seimbng... if ko kaco idop owg so xmustahil 1 arie owg akn kaco n buat taik kat idop kau... xkish lah laki tau pown pompuan msing2 akn ade pasaan cmbru kt pasangan msing2... jgnkn kite yg normal nie... owg gile pown tau mrh bile hak diowg kene ciplak ye x???? dlam dunie nie pown xkn ade owg yg trlalu optimis smpai xde pasaan marah bile hak diowg drampas...

aku... aku pown xsuke hak aku diambil oleh owg trutma lah bf aku kn... dah nme pown bf aku... lau bf owg mmg aku xpduli.... lg pulak aku jenis yg suke pendam dalam... aku xsuke pompuan len ambik bf aku tp dlm mse yg sme aku jugk xde masa nk maki hamun atau mrh diowg... sbb bg aku sume owg ade otak n tau pkir...  mrh n dendam aku hnye dlm atie... tp 2 sbnarnye yg bhaya... bile dah pendam, mcm2 kite akn maki n doa yg bruk2 pda si perampas atau pown Ex bf.... 2 yg paling aku takut... sbb ape yg salu aku doa... akn trjdi... mungkin ianya stu kebtuln tp kalau dah tiap2 kali kita mendoakn bnde yg same... sama ade bik atau bruk... maka ianya pasti akn trjdi... walaupown mungkin kite mngucapkn sesuatu prkra dalam keadaan xsedar atau mrah... susah kn.... kdg2 lebih bik brtrus trang drpda mendiam dri sribu bhasa... tp klu trlbih brtrus trang pown pyah gak... bile dah mrh sume keluar... huhhhh...

jdi prmpuan mmg pyah.... trlalu jujur nan laki tp kdg kala kite sndri xtahu ianya berbaloi atau x... tp aku salu mngharapkn hubungn aku nan si dia brkekaln n epie... dalam lembut aku... aku sbenarnye ksar... mungkin owg xthu tp bf aku tau =p tp dlm ksar aku... klu ade orng ramps bf aku, aku xkn keluarkn kta2 yg menyengat... atau maki2 pda si perampas... sbb bgi aku.. aku xkn mperbdohkn dri untuk brgdoh hnye sbb nk rebotkn laki... sbb allah 2 maha adil... if laki tu adelah milik kmu... mka jdoh kmu adelah ngn die... dan laki yg trbik adelah owg yg sentiase brsme kite dan trime kite seadanya... =) sbb 2 sy cintakn wibbie sy... luv u.. salam

No comments: