NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Sunday, December 18, 2011

Senyum Yang Melebar

salam =) erm agak letih arie nie... bru jer balik dr kg aku di kolo pilah.... n arie nie jumpe bibie... =) sweet... suke333.... kami salu gdoh... gdoh & tros brgdoh tp ape yg memelikkn bile dah jumpe mmg sush nk gdoh =p mereng btol... huhu aku.... trlalu syg die... lau jumpe die tros jer ase epie n ilang sgala semak2 yg ade lam otak aku nie... bukn hnye skrng tp dlu pown gitu... time aku kt sabah... walau pon aku xjumpe die lngsung tp mcm2 la akn aku ngadu kt die.... sgt2 bez... tp yg malang nyer adelah wibbie ku... sbb mendapat awek yg lazer n mulot panas... aku pown xtau... dlu aku xmcm nie... tp dlm 2 3 buln nie mulot aku mmg over... mmg aku akui... bak kta owg skali kite dah amlkn kta2 yg kureng elok maka2 nye ia akn sbati dlm bdn n mudah jer mulot aku kluarkn kta2 kesat... bukn aku tidak sedar.... tp entahlah... aku nk jdi ieyra chan yg die knl dlu... yg sopan dan menjga kta2... =( tolong la... aku xtau nk dpt support dr spe.... knpekah aku bgini???? waaaa wibbie.... i luv u damn much.... aku tanak ckp2 mcm 2 lg... plzzzzzzzzzzzzzzzz ieyra chan@rumpot teki... bukn perubah yg ptut kmu buat tp jdi sprti dlu... dri kmu yg asallllll ='(

No comments: