NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Saturday, October 29, 2011

Pre ConvO (^,-)

salam... =) big smile wat sume bloger... ermmmm mlm nie mlm ahad.. tp aku bukn nk cite sal waktu reht ke hape... huhu juz nk kongsi skit sal prekonvo aku pada 26.10.2011 arie 2 at uitm shah alam... lau owg len sibok posing2 bergamba pre wedding sgala...aku plak dok bz tangkap gamba pre konvo... huhu bru pre, klu pra entah lah kn.. hahaha =p bak kta kwn aku si ija... bru nk p ambik jubah tp warne baju kurung msing2 bukn men meriah lg.... klu arie konvo btol2 kalah2 wane pelangi gak nye.... =p tettttttttttttttt... actually bkn ija yg ckp tp aku.. huhu... kitowg sume p ambik jubah time deepavali arie 2.... owg len dok sambot raya, kmi plak at uitm nie sibok beratur tggu giliran ambik jubah... panas ya amat la kn... sbb owg ramai giler.. bygkn lah, arie 2 jer dlm 8000 students beratur tok ambik jubah.... wahhhhhhhhhhhhhhhh jan ckp la... bau???? mmg wangi2 sgt la bau bdn msing2 bile da beratur lme2.... tp ase puas n gumbira la jugk kn.... walaupun bru nk p ambik jubah, smngat 2 dah ada.... yela da pent kmi sume stadi.... dpt gak degree kmi.... alhamdulilah... tq allah =) nie lah adiah pling bermakna dlm idop aku n ade gak bnde aku nk pertontonkn n banggakn kt ibu aku =) berbaloi gak la ibu aku melaburkn duit kt ank nye nie... bangga??? of coz ar.... tipu aku ckp aku xbngga dgn kjayaan aku sndri... tp bukn lah bngga yg kembang btol idong nya n riak takbur sgala.... timekmi p ambik jubah 2 mmg sibok la tangkap2 gamba... al maklom ar kn gagak itam mmg suke brgambr tp kmi agk kaku sedikit setelah sekian lme xposing2... hoho...


selamat berkonvo =)



 kakak & adik gagak...



yeahhhh... kamida merdeka...



uitm di atie ku... hoyeeeeee

No comments: