NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, October 14, 2011

ank tunggal... bkn manje =)

elloooooooo3... camat pagi dunie... yeah pgie nie tetibe aku nk tulis sal ank tunggal... aku??????? kowg pkir aku ade bpe owg adik brape... tgok jer statemnt aku mstie sume ley pkir la kn yg aku nie mmg ank tunggal... heeeee... aipppp... ramai owg dok kta yg ank tunggal 2 manje... yesssssssssssss... mstie nyer lah kn... jan kta ank tunggal.. ank sulong... ank tngah n ank bongsu mmg sume manje... jan nk tpu lah kta kowg xmnje... tiap owg ade feeling maaaaaaaaaaaaaaa... mstie la dri anda sdikit dimanje kn tp bkn manje gedix yg mlmpau2 smpai nk pisah skejap pown xley.. ha 2 mmg la ngade2 nme nyer kn.... yup aku ank tunggal tp aku bknlah sowg yg trlalu mnje n dok brkept sne snie nan famili... aku agak indi gak la mcm kumpln indi 2.. huhuhu =p mngkin keadaan kowt yg wat kn aku jdi cm nie n nk xnk aku kne jdi yg terbik n tunjuk kn kekuatn aku... sbb ape??? sbb famili aku dah divorce... aku kene pkir tok gembirakn atie aku n atie ibu aku n atie bpak aku jugk lah... mmg pyah... kang sebelah kn pihak yg snie... yg sane mrah... sebelah kn pihak sne... yg snie majok.. hahahaaaaaa... so aku kene la brusaha aman damaikn keadaan... memulakn dri tok berdikari mmg pyah... 1st bnde yg aku wat.. p skolah juh2... merelakn dri xbalik dlm mse bpe buln time aku skolah dlu... then bile da abiz skolah lak... aku bwak dri p stadi juh2... slmt tinggal sume.. heeeeeeee... dan skunk aku di snie n dpan mta sume owg... sbb ape??? dgn berdikari buatkn aku lbih kuat n bile aku dah keje aku ase khidupan aku agk senang... tp bukn bermkne lah aku dah berjya 100%.. myb 50-60%... sbb kejayaan hya akn dtg bile umor kite 45-50 tahun mcm 2... nie based on fact yg aku ce lah kn... xtau la btol ke x... lau tipu statemnt nie, mkne nyer owg yg wat statemnt lah mnipu.. aku x... =) oke lah 2 jer dlu tok pgi nie.. daaaaaa

No comments: