NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Tuesday, October 4, 2011

cite dongeng dengong =p

aiii... mlm u olz... tiap kali muncul nyer waktu mlm mstie ader jer bende yg aku nk conteng lam belog aku nieyh... nie krana, aku juz ade waktu mlm jer tok mnulis atau mngumpat sgala... waktu len mne ade... dok abizkn mse nan keje la... waduhhhh waduh... mklom ar kn owg bru nk mngembngkn kerjya... cewahhh... entah ape yg otak aku pkirkn n entah ape yg mngerakkn atie n tangan aku tok bukak balik cite2 lame yg telah aku tulis dlm belog nie... byk gak cite2 sedih... epie... n mcm2 prasaan la... tp xsume bnde yg aku tulis still ade lam belog nie... sbb ade sesetngah nyer telah aku cmpak kn dalam tong samph tok bukak kmus bru n mnjge atie sume owg.. =) tp yg penting... ade nyer cite wibbie dr kmi strt kwn smpai la skunk... hurmmm... rupenye byk yg aku share nan die... byk bnde yg wat aku gmbira, sedih time kmi kwn smpai la skunk... kdg2 die pown ade ckp... byk kengan kitorng... mngadu nan die lau aku ade prob mmg dah yg habit aku la time kitowg kwn... agk pelik... dulu kmi 1 klz tp xpnh brckp... n bile kmi berkwn... aku boley brkongsi mcm2 bnde n mslh nan die... pendengar yg setia... yup... tulah kwn aku mohd suffian... smpai aku clash pown, aku cri die... n aku dok melalak dlm fon cite kt die... =p dan die sprti biase... suh aku brsbar.. walaupon sbnrnye aku dah trbakar... byk yg die fhm aku time kmi kwn.. siyes.. aku sgt2 slesa dgn die... walau pon skunk kmi da kple... die ttp same mcm dlu... mndengr n tros mndengr... aku epie nan die... dlu... skunk... ttp same... ye... aku xnafikn skunk nie walaupon bnde remeh... ade yg kmi gdoh kn... dan die ttp same... dan tulah yg buat aku sedih n mkin sygkn die =) sbb die wibbie aku.... <3 <3 <3

cite dlm belog nie xsume yg aku lontarkn n byk giler cite2 aku nan die yg sentiase aku ingt... sumpah aku kagum n truje gak dgn kbaikn die... mgkin die xpnh thu ape yg aku pkirkn... die cume tahu aku keras kpla n keras atie tp sensitip... heheee... 2 die yg ckp... hurmmm tp tiap kali ade bnde yg sedih n epie brlaku antra kmi.. aku salu mnilai die... aku tau... aku bkn sebik mne... mgkin aku nie sentiase wat die trase atie, sedih, ase nk mrh n mcm2 lg... tp jauh kt susut atie aku... aku brtrime ksih ade die dgn aku n syg aku kt die mmg seikhls atie aku... tiap pompuan ade sbb trsndri die mncintai seseorng lelki.. n aku syg die sbb die sntiase ade waktu sush n senang aku, trime aku seadaanya n aku cinta die sbb die buatkn aku slesa waktu aku ngn die... yup... aku boleh gadoh nan die dlm fon tp bile aku jumpe mmg pyah la aku nk gdoh nan die... ingt g time kitowg gdoh kt KTM rie 2.... gdoh2 pown kenkdng xdpt thn nk ktwa... lucu pown ade gak... nk mrh dgn siyes nyer kompem2 aku mmg xbrjya la... sbb ape??? sbb aku syg die... =) rumpot teki

No comments: