NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Sunday, March 25, 2012

xkN iLaNg SeJaRaH C!ntA.... =)

wokeyyy... terlalu bosan dok kt umah.. n xde wat pape.. mlz pown ye jugak... so aku pown dok p selak2 balik hape yg aku dah potretkn lam aku punye belog dulu2 kala... wah byk giler plak bnde aku conteng... xterkta... ade yg manis... ade yg pahit n ade yg sedang2 saje =p dr aku mule brcinta... n putus cinta... n brcinta plak nan kwn bik aku sndri... wah sungguh2 xpcye... nie jer lah diary yg aku ade... idop mati aku... so owg akn tau cite2 aku sume... mmg xkn ilang lah kn sejrah idop aku dulu2... n bile aku bce balik trase lawak n lucu plak... dulu aku dok kta yg aku epie giler ade kwn karib yg boleh aku bercerita sgla... skunk.. kwn aku 2 lah bf aku =p heeeeeeee so xpyh nk brkwn sgt lah... dulu atau skunk die ttp sme... tmpat yg boleh aku brcrita sgla... die... die kwn aku.. die bf aku... =) tq... walau aku brubah mcm mne pown.. aku ttp syg die =)

No comments: