NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, March 16, 2012

huh p mati kau masalah....

dah lah... bnci btol aku... byk lak mslh... pe nk jdi.. jdilah... ade aku kisah... wut the... nan mslh at opis g... nie plak nk pkirkn bnde yg xde jadahnye... mmg !!!@@#$%^... siot btol.... ase mcm xde bnde jer... xpntg pown... aku pda kau ape???!!!! ko tgok ar aku akn wat ko xde value lgsung kt aku... cuak nan owg... p mampos lah pe pown owg nak ckp... fine... aku akn wat owg kt sekeliling aku xtau lngsung kwujudan kau... tgok jer ape jdi... ko xkn dpt crik aku lg la... mnyesal giler vavi knl ko derrrrrr...  fuuuuuuuuucccccccckkkkkkkkk

No comments: