NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Wednesday, March 14, 2012

Waktu keje paling malang =$

wahhhhh... mcm hal klu nk jdi mmg xdpt nk jangka lah kn.... pepagi aku dok siht n dok mkn mcm2... lepas jer lunch aku dah ase mual2 giler... yerkkkkkkkkkkkkkkk... akhirnye aku termuntah kt opis.... dah la MD dtg deprtment aku wat meeting... nsib aku xtrmuntah depan die... lau x mmg tebal la muke aku... btol2 jer aku abis meeting... tros aku brlari nk p toilet... tp pe ley wat lau nsib xsebelah kt aku... aku trmuntah kt luar dprtment... huhu nsib aku bwak plastik... mcm tau2 jer aku xsempat nk cabot ke toilet... abis penoh 1 plastik... dah 2 aku p campak muntah aku lam common waste... hope sgt common waste 2 xbocor... lau x mati lah aku nk menjwb... =p akhirnye... aku half day... rugi giler kowt dah pkul 2 aku ambik half day... tp drp aku pengsan n sushkn owg len... bguz aku balik tido... upenye... bukn aku sowg jer yg berpenyakit... dak umah aku lg sowg pown kne gak... adoiii aiii.. nie sume gara2 mkn kek kukus yg kitowg peram 1 arie... in conclusion... food poisoning... so bratie2 lah lau mkn sesuatu... jan dok mkn n xpkir... tahniah kmi br2 =)

No comments: