NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Sunday, March 25, 2012

BeRpEsTa DeNgAN C!nTa..... =)

yeah... gmbira... 2 lah pasaan yg kuar dr dlm atie aku... bile aku dpt brjumpe dgn pacar ku.. waaaaa syok jer aku ase... bukn jgak aku tp sume owg pun cm 2... mgkinlah... melenkn owg yg gdoh jer ase nk brtumbuk nan pasangn msing2... =p aku tau dlm 1 perhubungn 2 mstie wujud kprcyaan... stakat ksih syg mmg xkn jmin pape2 pown... n 1 agie ilah beralah... mungkin phm memhami pown termsuk jugk kot... tp 2 lah yg aku sush nk wat walaupon aku tau bnde 2 sume.... sbb aku nie seorng penjeles... aku plak dipertemukan dgn psngan yg kontra dgn aku... mungkin 2 lah 1 hikmah yg wujud pda hubungn kitowg... bile sowg keras kpla, sowg g plak ade yg berlah... aku bukn lah jenis yg suke bralah... tmbahn lg ego aku mmg tggi giler ar... tp beza nan aku... sang boypriend aku plak die jnis yg senang berlah n xsimpan pasaan mrh trlalu lme... kdg2 aku balik yg ase sedih n trharu.. tros aku pon tercair balik lah kn.... trime ksih sbb phm aku sang boypriend... aku tau aku xsprti dlu lg... dlu aku len dr skunk... tp ble aku ckp mcm 2... ko balik yg senang kn atie aku.. ko akn kta.. mmglah skunk aku kuat cembru sbb kite kple... dlu2 kn kite kwn... so xde mkne pown aku nk cepat baran ke hape... so romantika sang boypriend aku... trlalu syg kmu... =)

No comments: