NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Saturday, February 12, 2011

pAktikAL di Atie... :)

haaaaaaaaaaaa... skunk aku na bercite sal paktikal aku... aku nie sowg plajr sains pntadbiran kt uitm s.alm tu ha... so mnjdi kebiasaan nyer kmi akn wat pktikal slme sbuln walaupun atie xbpe nak rela... heeee... arie first smpai at tmpat pktikal da kna tnyer mcm2... npe ko paktikal sbuln jer??? dak2 len 2 ader yg 2 3 buln.. ader yg 1 sem... nak jwb slh... xjwb pown slh gak an... lau aku nie pengurus uitm mmg aku suh jer smpai sthun... huhu.. da 2 yg kna kmi wat.. apekn daya la kn... yg sbuln pown lom tntu than... huhu....

arie 1st at tempt paktikal xder arr mncbar sgt... bosn kowt.. yela stakt sebuln.. owg pown mlz na bg keje... tp nseb bik la sume mkcik2 n pkcik2.. kakak2.. abg2... sume bik2... mlyan kerenah aku yg sperti kekanak... hahahaha...



huhu.. arie last kat opis... aduhaiii :'(



ader gak yg mati kang nie ha... heeeeeee



nie time g percetakn national at mlake... huhu... as representative of my orgniztion..



with kak sue... menjage hal aset kt opis... lau pape hal cri jer kak nie..



keranie am pejabt... abg zali n along... blnje aku mkn kfc arie last.. sedey kowt ;p



nie wat party tuk aku... waa sandyy... isha pown sonok smcm jer 2 ha.. hehe



p beli brg mknan ngn kak zakiah... nie sume gara2 aku yg nak mkn buah...


opis yg epie...



sedey... ucapan trakhir...


nie kak izan... mnguruskn sal training...


abg rizal n kak ana... windu kamoo


walaupun aku kna buli arie first ngn si perot buncit@abg zaidi tp aku xder arr ambik atie.. hoho... tp aku lah kaki pngadu pling bik punyer... eiii jan pk aku pktikal ko ley buli sesuka sesuki ye.. hahaha... ermmm biasalah adat keje xsme ngn stadi an... tp yg aku pening tuh mcm mne nak brinteraksi dgn owg yg bih tua dr kte??? atoiiiaiiii... pening den... slalu ckp ngn mbr2 sbya tp lau keje sume tua2.... pyah2..

konklusinyer jan arrr takot p paktikal sbb mcm2 pngalman kite dpt.. mmg arr xsume indah2 tp tulah pngalamn keje mmg brbeza sgt2 arrr dr bljar.. ;)

No comments: