NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Saturday, February 12, 2011

Bez Fwiendku...

mohd suffian saleh... huhu... nie la mbr yg btol2 bik ngn aku... walau pangai aku cm ner pown tahan jer la mamat nie... penah 1 ktika smpai 7 buln aku lost cntact ngn die.. tau2 dkt nak raye arie 2 kitowg contct lik... huhu... ego aku mmg tggi skit.. lbih tggi dr mnara KLCC... so mmg xheran la lau aku xmintak maap ngn die walaupun mmg salh aku... 2 prangai truk aku arrr... tp cm ner pown aku ttp arrr ingt at die... cume nak mulakn ckp 2 agk sush arrr.... nsib bik la ego die rndah skit dr aku... trbukak plak pintu atie die nak mcet aku tme bulan posa arie 2... dah nk raya kna arrr brmaafan ye x??? huhuhu... aku pown bukn la jnis pdndam btol smpai tatau na mafkn owg... jdnya.. hargailah kwn kmu k... khilangan nyer kdgkala mberikn sdikit ksakitan.. walaupun xdrasa tp trasa gak la ;)


nie arr piean... huhu... yg salu pening pale ngn kerenah aku...


student UNIKL yg mmg byk wat mslh... hoho n pmlz p klz.. apatah lg lau wat asement tp lau men game jan ckp arr kn... ;p

die jer arrr yg tahan ngn pangai aku... kalah2 bf aku... hohooo... sume mslh aku report kt die... hahaha... ksian sbb trpkse memikirkn mslh owg jer.. tp die nie pown ego ley tahan gak... lame2 ngn aku die pown pndai tension... tp kmi xley gdoh lelame... nt spe nak dgr prob aku :'( actually bukn die yg xley gdoh lme2 kowt tp aku.. huhu da trbiase... kmi da kwn lme plak... wlaupown kt skola dlu kmi xla rapat tp aku slesa arrr brkwn ngn die... xkish la pe pown... keikhlasan brkwn bukn ley dtunjuk2 tp dtg dr hti... gmbira dkurniakn mber sebik die... walau spe pown die.. die la mbr aku.... ;)

No comments: