NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, February 18, 2011

Gumbira... hahaha ;p

bpe arie nie aku n Bie gadoh besar.. smpai mmg btol2 xder hrapan na pulih kowt... n bie suh aku pulngkn nset die... waaa sedey bangat aku :'( aku pown dgn pasaan yg duka cita jnji at bie yg sabtu nie aku balik umah n pulngkn nset bie blik... tp last2 kmi ok gak... huh... aku btol2 ase sush na pcya at bie... mse 2 aku skit atie ngn 1 gurl nie... aku mudah skit sentap lau owg mnipu2 nie... mmg ta suka... tp aku ta slhkn la gurl 2... bie pown aku xley na slhkn 100%... kdg2 ape yg trjdi punca nyer dtg dr kite sndri tnpa kite sdari.... tppppp.... huh... sy aku xley na trime la time 2...

aku ckp kt bie "tolong jan wat pangai cm dak2 skola".... bie plak ckp " mmg bkn dak2 skola tp lau pangai kte mngalahkn dak2 skola na wat cm ner" huhuhu... adussssss nmpk sgt kutuk aku la 2... eleh mcm arrr pangai die mtg sgt.. huhuhu ;p adoiiiii....

sush arrr umah tgga kmi asyik gelora jer dlnda badai... ceeewwwaaahhhh... xpnh la amn damai... lau amn pown seketika jer... eeeeeeeeeeeeeeeee... bnciiii3... ye aku try tuk pcye die... tp lam mse aku da pcye 2 ader jer dajal yg dtg wat hal.... xskanyer aku.... paling xley blah aku ingtkn bie da block aku kt fb... lau die wat cm2 mmg makan dalam arrr aku... nsib bik la x.... time kapel pown da pening2 otak cm ner arr na nikah t kn??? sbb kite sndri tatau spe jdoh kte... adoiiiii

*kite haruslah punyai kyakinan pda psngan kte... mmg xsume owg ley jujr n setia tp kn lau allah da ttpkn die 2 jdoh kte maka2 nye die ttp jdoh kte.. ;) tiap slh kte hruslah sntiase dprbaiki.... oleh 2... pkir2kn n slmt beramal ;)

No comments: