NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Saturday, November 3, 2012

Banners Oowhh Banners...

Petang sume =) owkey nk kongsi skit banners yang asik aku tukr 2 3 minggu nie... minggu nie jer dah 3 kali aku tukr banners kt belog nie.... bile ade mse lapang mcm nie mula la aku gtal tgn dok kemas kn belog aku yg bersawang nie kn.... bile tukr jer banner ade jer ase yg xkne n xcntek... so tukr... tukr dan tukr smpai la aku ase puas n sperti yg kowg tgok skunk nie...

banner yg pertama aku tukr ialah.... taraaaaaaaaaaaaaa =p

so nie lah banner ptama aku buat.... simple jer... nie pown penat
 dah aku xplore google nk dptkn bnner nie =)




nie plak 2nd banner yg aku wat.... ttp gak atie ase xpuas...
demand giler...


Nie plak banner yg ktiga... simple & santek.... nie copy
 paste jer ambik kt google... pastu pndai2 la edit gune photoScape =D



akhirnye... pencarian aku xsia2 setelah brjya membuat 
banner yg santek nie =)

No comments: