NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Saturday, November 3, 2012

Aku Terima Risikan nya =)

Salam... Buln November yg betol2 sejok n bumi Malaysia sentiasa dilimpahi hujan... brsyukur dengan rahmat & kurniaan Allah... Memg jelas tiap rezeki dari Allah.... Untuk sume umatnye Allah kasihi n juga diri aku.... Ooopzzz over.... cume nk berkongsi sikit nan kamo2 sume bile atie nie trlalu gumbira dapat risikan dari si Pencinta & Family die... Alhmdulilah... syukur xtrhingga kluarga kmi mrestui ikatan yg trjlin slme bebrapa tahun... hurmm pe lagi nk coret nie ye??? owhhh ye dgn sedihnye aku mngatakan yg minggu nie aku xdpt balik kg... hurmmm kene siapkn hntran yg melambak2 gamaknye... sbnrnye hntran 2 xde la "byk gamaknye" tp bile dri ini kene jdi pompuan sejati n mnghias hntran serba serbi so 2 yg jdi mslh skit.... aku kn pndai mghias =p alhmdulilah sumenye hampir siap... tp trnyatalah hntaran nyer santek sgt sbb aku yg boooattt... hahaha (angkat bakol sekejap)....

 sebentuk cincin buat si pencinta atie...



Selalu mengharapkan hubungan kami bahgia n ceria
smpai bebile... =)



cinta itu unik... bile dah suke sume ase selesa n gembira...




diri ini tidaklah bgitu sempurna... dgn adenye kamu bimbinglah aku 
kpda keadaan yg lebih bik... kerana smpurnanya aku dgn ade kamu...

1 comment:

miera said...

tahniah wahai akk ku yang comel :)