NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Thursday, April 19, 2012

owhhh Tsunami Vs Ombak Rindu

semekom =) bru jer balik dr keje nie ha... bdn pown berbau g tp nk gak bukak belog n fb =) almaklom ar kn xde bnde dah nk dibuat... yela awk dok umah bujang... acececece.... pndai plak berckp... minggu nie tugas aku lam umah nie buang sampah... ha jan tatau... brdisiplin kmi nie tau... umah pown kemas... =) siap ade jdual brtugas g... dah mcm dok ostel pulek kn... ermmm aku nie tiap2 mggu mmg balik kg ar... op coz selen jumpe pamili ku yg terchenta aku jugk ambik ksempatn jumpe pacar atie yg ku chenta... (kembang letew) =p ye ar 2 arie kowt aku majok nan si bf... kesunyian aku tau x... tido xbasah, mndi xlena =p bak kta owg trbyg sntiase... tros trang ke tipu2 aku ckp nie ha???!!! lalalala~ melyn kerenah giler aku mmg tekanan buat si bf... yela dpt awek mental skit... tp nsib bik la kiut... (redha jer la) elok jer kmi bebikbik pe lg syok la aku p bjln... abiz jer mkn kfc dok p cari tudung... dah lah mkn dipyungi si bf... dpt tudung percuma lg... yeahhhhhh jimat duhet aku sekejap... opzzzz peringatn aku bkn lah kaki kikis atau sbgainye... kmi saling membelanja antra stu sme len...  ye ar kang bile jdi pape sok sush pulek... atie mnusia... so bgoz lau seimbang =) tp aku brhrap hbungan kmi slmenye.. =) pewit.. setia 2...
 
 Nie la time p mam kfc 2... dah bebaik dah time nie...


 nie time kmi 1st time dating... segan kowt... at ICT Shah Alam =) die dtg Shah Alam 
nan member die...


No comments: