NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Sunday, August 14, 2011

ramadhan yg sayu

tiap kali munculnye ramadhan... ade sesuatu yg buat aku pedih... sedih... pilu... aku dah xdengar lagi suara die mcm mne aku kt sabah dlu... 2 la kali trakhir ucapan die buatku n bile aku balik ke kg sbb cutie sem... die da xde... mcm mne ptut aku tahan sebak di dada... hanya allah yg tahu sakit n sedihnye atie ku ini... sekarng die dah xde... ptutkah aku sedekahkn alfatifah n meratap pemergian nya??? atau aku hanya perlu buat sperti biase n lalui hidup ini dgn penoh harapan???? tringat semasa aku di sabah... sayu bersndrian mnyambut lebaran tanpa keluarga n die mnghbizkn satu arie mse bersama ku smta2 untuk mbuat aku gmbira... nak mnagis pown kene pkir dlu... =) knpa die trlalu bik n tggalkn kenangn yg sukar aku lupakn??? knapa aku msih mengingat walaupon telah ade owg dsmping aku... huh... dlu die salu bertanya pda aku... bolehkh aku trime die klu die nk jdi posmen... huhu bnde 2 ley wat aku ktawa n nangis smpai skunk... tp ianya tergantung... xsiapa bgtahu aku kmane perginye die... mane die hilang... bnde 2 paling wat aku trkilan... 3 tahun aku kt sabah... harapan aku... aku n die akn berjya... sme2 berjya... kmi akn raikn kejyaan kmi bersame2....... dan sekrng??? sumenye hilang... hilang sekelip mta... tnpa aku pinta... aku salu sebot aku akn mati... tp knpa aku msih hidop???? knape bile die ckp die rase nk mati.. kmudian die mati btol2.... =( mcm mne ptut aku lupekn ko??? tolong aku.... tolong aku lupekn ko....

kau takan percaya.. kau salu di hati...
haruskah ku mengis tuk mnyatakn yg sesungguhnya

hati yg tersiat msih boleh dijahit untuk ubati sgala ksakitan...
hati yg punah.. bagaimana harus aku ubatkan???
ambilah nyawa ku kalau itu bisa buat aku baik...
ambilah nyawa ku kalau itu yg trtulis...
krana aku tidak tahan hidup dlm keperitan...
krana aku sndri msih mncari kbahagian yg sukar untuk aku kecapi...
sayang seribu kali syg... hati yg luka berulat...
diratah selahap2nye tanpa aku sndri sedar yang aku telah mati...
aku tidak mampu hidup tnpa kbhagiaan...
ubatilah aku.. tawarkan lah aku.. jampikan lah aku...
kerana aku telah mati...

No comments: