NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Friday, April 15, 2011

Malam Pra Graduan

untuk mlm pra graduan arie 2... aku xikowt tema lngsung... juz pkai dress labuh warne itam n okey la kowt dr aku xp langsung... n mlm yg indah wat kmi sume... yela pas nie da xjmpe da sume dak2 nie n msing2 akn bwa haluan msing2... sedey gak la... rupenye mase yg kmi spend same2 slme nie xlme g akn p n adakh kmi akn jumpe... dpt2 aku nie trlalu rapt dgn mreka sume.... mbr2 time u nie la paling syok n bez =) nie la gmba kenangan trakhir kmi.. ps 2 kn arie nie mcm rapat sgt kmi... arie nie presentation tuk research... bile dah ramai2 n msing2 sume giler nk ambik gamba dan ase mcm kmi nie adik bradik plak... sy sgt2 rndu akn kmu lorh kwn2 sume... pas nie teda da owg nk pnggil sy rumpot lg.... ='( ieyra chan pown xde.. sayu giler arrr pasaan aku... ape pown kn... klu kite msing2 da teje nt plz ye jan lupe antra 1 ngn len... =)

MPG... mantan2 dip dr SABAH



geng2 kunai ku =)




ngn shuhada suhaimi... zul plak tukang ambik gamba =p




with akak gagak... afta viva td... jumpe ngn en zul =p




nie la sir tok wan kesygan ramai.. cian sir tok wan =p

No comments: