NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Sunday, July 22, 2012

Arie Pertama Sambot Puasa Tua...

hahaii sume... waaa arie nie da msuk 2 arie kite brposa.. smlm aku smbot posa tua nan famili kt Negorie.. almaklom ar awak owg nogori... tp mmg tiap2 mggu pown aku balik... sbb nk cover balik... dlu time stadi kt sabah sthun 2 kali jer balik umah... weeeeeeeeee... ermmm smlm balik nogori nek komuter... yeah suke suke n suke sgt sbb owg xbape nk ramai... ha mungkin owg mlz nk brjln kot yele sbb buln posa... pastu smlm aku p 7E sbb nk beli topup... trserempak pulek nan 1 mamat yg xposa... siap beli air tin lg... dah 2 nk cover... ape ko 2 buruh kasar ke sampai xposa... ade gak yg bakal nek van jenazah kang sbb mkn n minum dpn public... huh... manusia skunk...

alhmdulilah... smlm cept jer aku smpai nogori... smpat gak lah p bazar beli juadah berbuka... waaa tringat ayam percik smlm... sedap kot... kowg plak brbuka ape smlm??? tau la nogori mcm2 msakan diowg buat... smlm aku beli rendang itik n ikan keli salai msak lemak... perghhhh mmg mengancam.... aku ase time puase nie lah baru jumpe juadah yg menyelerakan... itu dnmakan keajaiban Tuhan... arie lain ade kowg jumpe cmtu??? tak kan... pastu xkire bngsa akn same2 p bazar... cina ke... india ke... walaupon xposa tp same2 memeriahkan buln ramadhan.... =)

oke lah tu jer tuk arie nie... jan lupe p solat tarawikh tauu... bubbyeeeeeeee

No comments: