NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Wednesday, May 23, 2012

Atok Cina Yg Terkesima =p

hahaha... salammm.. nk kutuk nie... nk kutuk... huh.... arie sabtu arie 2 aku balik kg sbb kwn aku si zurin nk tunang =) dgn epienye aku blik... settle je kt umah die aku gerak p pokan pilah... saje rayau... p beli memory card... sprti biase la... aku mmg xheran kn owg sekeliling... ko nk tggu bas ke... nk bergosip ke.... xde kene mngena nan aku... adelah 2 owg dak cina... klu tgok dr rupa n gya yg bawak bku... nmpak la mcm dak form 5... sme2 lah kitowg tggu bas... haaaaa... xmemasal dtg plak cina tua... 2 pown mmg aku xheran... mmg lagak poyo giler ar.... die dok ckp cina... kta die nk p hong kong tp xtau nk ckp BI... jgnkn BI... hokein n kantonis pown haram jadah die xtau... die pndai ckp mandarin jer... dsbbkn die ckp men kuat... aku pown pndang la... kowg tau ape die ckp...

Die ckp bhase cina mcm nie:"Apasal kau pandang2 aku??? mcm kau paham jer ape aku ckp... budak pompuan melyu nie bukn pham pown ape aku ckp... besar2 kan mata konon... ingat die boley paham"...

Mmg haram jadah cina tua nie... dah nk mampos dok kutuk2 orang lg... Tros aku pown hangin... aku bangun n ckp cina tros: " Hei Uncle, bodoh punya cina tua... ko ingt aku xphm ko ckp ape... diam2 aku pown aku skolah cina... nk kutuk2 aku plak... Cina sndri xpndai ckp hokein n kantonis... sory aku xpndang... lebih dr 2 aku tau..." Bodoh nyer cina...

Konklusinye... meh blajr byk bhasa =) jan bg owg bodohkn kite..

No comments: